Second day in Milan

Hi you,
Spelar ju ingen roll om jag gör radavbrutningar i detta inlägg för det visas ju enda i en enda stor klump. Säkert att ingen av er vet hur man åtgärdar detta probb? :) Tänkte att jag skulle blogga lite varje dag så man har färskt minne så att säga hehe. Men igår var jag så jäkla trött, för dagen började med promenad från tio till tio/elva på kvällen. Så jag var rätt så mör om jag ska summera det så. Jag vet inte hur långt inlägget blir men skriver lite under bilderna istället så det inte blir så mycket text..
Bilder från andra dagen
badrummet får några points
Middag på någon restaurang
pasta med färska tomatos.. yummie
i denna fina byggnaden kunde man hitta fina butiker tex. Prada, Louis Vuitton..

och McDonalds... haha
Så får räcka för idag.. kommer såklart fortsättning bejbs
man är inte pigg när man vart ute hela dagen.. Nu ska jag tvätta bort sminket och nana i den sköna sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0