alright

heyyy bejbs!

Matchen gick väl inte jätte bra, efter trettonde raka segern så förlorade dem rätt hårt. Jag och S gick tidigare.
Har alltid sagt att det är dåligt när folk reser sig och går innan matchen är slut. Tycker liksom det är det minsta man kan göra, att stanna kvar, och stötta laget tills signalen går. Men just idag så ville fick de feting stryk och det matchen var inte jätte spännande tyvärr. När vi gick var det typ 2-6 men slutade med 3-7. Men så kan det gå.

Nu är jag iallafall hemma. Har precis gjort mig en god och nyttig smoothie. När jag gjorde i ordning den så grävde jag i skåpen och letade och letade... "vart är mina mandlar och mandelflan?" Så typiskt "Nej dom har vi gjort någoting annat med för trodde inte någon åt dom" Jag har mandlar varje dag i gröten men okej. Men det blev helt ok ändå =)


a-fil, hallon/blåbär, linfrön, russin och tranbär.


dagens jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0