Årsresumé

Så mysigt. har suttit och läst alla inlägg jag publicerat i januari, av någon konstig anledning var det både intressantare och roligare att läsa min blogg då. Den var lite mysigare då tycker jag. Rätt roligt att kika tillbaka genom året och kolla på vad man har gjort dag till dag. Undrar hur länge bloggningen kommer att pågå, men som det ser ut så kommer jag hålla på ett tag till. Ju mer jag skriver desto roligare blir det när jag blir äldre.

Januari




firade nyår i lisch


shottade med ricardo på hans 20-års dag


var super blond




galna fester

Februari


började våga mittbenan


var duktig med träningen


hade mycket inspiration



150 dagars och jag försökte efterlikna en barbie version av törnrosa

Mars


första tatueringen


gjorde mina egna smycken bla. ett axelsmycke


mässa i halmstad för vårat företag Fint & Cleant




personalfest


ville byta utseende med adriana lima


hannas b-day

Det var det jag hann med ikväll! Kolla gärna tillbaka i min blogg!
Nu måste jag duscha innan jag ska hem till älsklingen på myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0