give a little bit

Riktigt bra fredagskväll igår hos e. Som alltid köpte vi morötter, chips och dipp. Det är lite av en tradition när träffas. Thaimat också, men det blev de inge med igår. Kvällen bjöd på en girl movie och girl talk,  just the way i like it :) blev en film som hette Easy A. Faktiskt riktigt bra film, vissa stunder kändes den rätt booring. Men tycker handlingen och personen i huvudrollen var grym. Sevärd, helt klart.  Trailern ser ni här.
at least blev det en milkshake på donken och senare bädden.

Idag var det lördagsjobb på G! Gick rätt bra, tiden flöt på. Alltid sista halvtimmen som är s e g :)
just nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med tills fröken andersson slutar jobbet..
Duschat, ätit pannkakor, kollat bibliotekstjuven. Någon mer som kollar den serien? Det är något som går på ettan som jag heeelt fastnat i. Finns på SVTplay om någon är sugen, bara gått 2 avsnitt än.

Får se vad jag och emelie hittar på denna lördagskväll! Båda våra boyfriends är borta, så vi får hitta på något mysigt utan dom... booh :( ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0