happy new year

happy new year babes! hoppas ni hade det trevligt igår.

Firade tillsammans med mina älskade flickor. 3 rätters hos Berglund. Perfect. Det serverades snittar till förrätt, burgursallad med kycklig och haloumi och cheesecake med hallon till efterrätt. Mycket gott var det. Hade dock velat äta kött.. Men men ska göra det imorgon istället med honey :)

Efter mat och bra sällskap åkte vi vidare till såsen. Rätt okej, men inte mer än så. Tolvslaget var inget att hurra för eftersom jag inte såg några raketer. Det enda som var bra var väl att jag fick pussas med min älskling. Blev hemgång rätt tidigt.

Idag har jag mått toppen... vilken skön känsla att inte vara bakis at all ;) Det gjorde min dag! gick upp tio utan några som helst problem... Sen var det dags för kortpass på donkisch!

Nu ska jag snart säga hejdå till min älskade sis. Tråkigt att man inte fick spendera överdrivet mycket tid med dig..
Men snart får jag komma till london igen.. 2 night blir det film med baby, fiona och rasmus!















mer bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0