Jag vill ha en hund

2day har jag jobbat på claudell 10-14. Älskar att jobba morgonpassen, då har man liksom dagen framför sig.
Efter jobbet mötte jag upp kära S och vi traskade runt i stan, blev några inköp bla. på Village & HM sen hämtade vi mina skor som hade gått sönder.

Ska sätta gränsen för shopping HÄR tänkte jag. Denna månaden dårå. In my ass att jag håller det! ;)
men men, jag äger numera en vit kavaj. Jag har suktat, letat och dregglat efter det ett tag nu. Helnöjd! Visar den imorgon. Fortsatte med lunch på mingan och då fick vi sällskap av Luisa.

Sen ännu mer mat senare på kvällen. Stantons såklart. Alltid på fredagar. Haha. Nu mår jag som jag förtjänar.
Som ett riktigt fetto rent ut sagt.

Upp 10 imorgon för bodycombat med fröken roos. Hoppas min älskling em kommer också.

Men titta på dessa sötnosar. älskling jag vill ha en!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0