JFR.se


Jag sitter här och dör lite för mig själv. Suktar över de ballaste "jag-vill-ha-smyckena" ever. jag sitter och knapprar på tangenterna som det inte fanns någon morgondag. Klickar fram och tillbaka på "KÖP knappen" som lockar så oerhört mycket just nu. Lönen har visserligen trillat in på kontot. mer hade inte skadat. Jag hittar mer och mer och summan på min varukorg stiger. Nu är frågan ska jag, eller inte? Det är så svårt att motstå.

Sidan jag pratar om är självklart JFR.se. Snyggaste smyckena får man leta länge efter! I mean it!
Jag förmodar dock att ni redan hittat dit via kenza.

Jag har svårt att bestämma mig. Det är typiskt att allt jag kan hitta är min stil.








Bilder lånade från hemsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0