Puss




Godmorning sunshines!!

Fint väder idag, strålande sol. Hoppas att snön smälter snart. Nu ska vi städa bort vintern tycker jag. Längtar till våren! Ska inte sitta inne och uggla idag när solen skiner. Ska in till stan och möta upp R för en kaffe. Längesen man såg honom när han numera bort i vår huvudstad. Men trevligt ska det bli!

Senare ska jag möta upp Anna för en till kaffe? Får se vad vi hittar på innan vi ska köra easy line! Taggaaad!
Längesen jag gick på det nu. Helt klart det bästa träningspasset. Har planerat dagen i detalj så lär ju inte vara uttråkad. Efter träningen möter jag upp S för mat på stantons. Saknat min kåtbock.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0