Små Frestelser

Godmorgon!

Gud vad glad jag blir när man vaknar upp och ser solen. Det var riktigt skönt ute när jag ställde mig på balkongen! Mys, kanske en promenad senare? Känner lukten av vår...

Nu har vi söndagsstädat lite. Jag blev tvingad. Fast jag inte vill. Otroligt!
Vi ska ta på oss och åka till MIO och spana lite. Ska tvinga baby o köpa en lampa.
HUR kan man inte ha en lampa i hallen? ha ha. Killar alltså.

Här nedan kommer en bättre bild på mina macarones!! Smakade päron nyss och dom var otroligt goda. Som jag visste. Nästa gång kanske jag ska smaka lakrits och cola? Sounds intresting...


Bild snodd från Erikas hemsida. Gå in HÄR och beställ

Kommentarer
Postat av: Jimagnes

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2012-01-19 @ 08:27:47
URL: http://jimagnes.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0