turn around

Snyggingar.. ett litet musik tips som jag dunkar just nu. LYSSNA HÄR & HÄR

Hur är det möjligt att jag fortfarande är trött?
jag sitter här och gäspar efter sovmorgon till klockan tolv och frukost klockan två. Inte stolt ;) Jag hade tänkt att vara lite duktig och träna på morgonen men det blev inget med det. Får köra träning imorgon.

Soffhäng igår hos snyggerik. Det var vi och fiona och rasmus. Vi kikade på fångarna på fortet och en film som hette "The experiment" Helt sjuk film. Någon som sett den? Fortsatte med att kolla massa roliga fail klipp. kan vara det roligaste när folk trillar osv... ha ha dålig humor. Sen blev det läggdags vid 2-tiden!

För jävla gött att man jobbar mer än 40 h denna veckan. För bra eftersom jag jobbar ynka 21 h nästa vecka. Men ska bli skönt med lite ledighet också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0