monday it is!

På måndag gäller det. Har bokat tid för tatuering. Redan betalt mer än halva, så finns ingen återvändo.....
Nej, men kommer bli ballt. Kom precis hem från jobbet. Idag blev det fyra-timmars pass på Claudell. Rätt öde idag.

Träningen idag kan vi ju redan checka. Fööör skönt. Jag och frida var på easy line! Typiskt att jag glömde matlådan hemma som jag hade gjort iordning. Så frida följde med mig till Statons så jag fick slängt i mig en sallad.
Mitt tänk i morse var liksom "Glöm inte maten, SNÄLLA glöm inte maten" Ska försöka hålla i pengarna lite nu. Det går dock inte jättebra så får väl börja nästa månad.

Nu blir det te och macka med mami o papi ♥
Funderar på att be papi sätta på bastun. rätt perfekt när det är så kallt ute.

Puss
typiskt mig att glömma trycka på publicera knappen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0