lösmus till mig och tess

Hallå hej!


Nu mår jag rätt illa ska ni veta. Hetsätit pizza och cheeseballs. Men det får man göra en söndag, eller? : )
spenderat kvällen med baby med en film. Water for elephants. Riktigt bra film! Gorgeous man in it!! Ögongodis or what? Se den.  Vissa saker i filmen blir man förbannade på, tänk att sånt existerar. finner inga ord.


Skulle egentligen blivit en lugn lördag igår men efter lite pepp från em o giza ändrade jag mig på sekunden!
Drog på mig min nya strass och gick ut med mitt ruffsiga hår. Som vanligt hade jag så kul!
jag och therese träffade två norskar som fick oss skratta så vi började gråta. Enligt dom var vi schlemm. (Fråga oss inte vad det är. Någon som förstår norkska som kan tyda?) Sen blev vi kallade dirty och elaka och även bajsiga! En film kommer att komma upp. Var inte överdrivet mycket folk på Oscars heller, men det blir vad man gör det till. Går inte att ha tråkigt med bra sällskap ♥

Bjuder er på piratbilder sen igår. Nu sängen, tagga 10 h jobb imorgon!










sexigare pirater får ni leta efter


lösmus ala johnny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0