Say yes

Home sweet home! Hade varit så mysigt att stanna en extra dag men eftersom jag ska jobba imorgon så fick det bli hemgång! sen var vädret inte så trevligt för den delen. Men nu har jag en jobbvecka framför mig istället! Så istället ser jag fram emot att åka dit en annan helg när vädret är bättre :)

Vet inte hur många bilder jag tog på bröllopet igår. Helt fantastiskt! Verkligen lyckat! Många fina tal hölls. Kämpande ständigt att hålla tillbaka tårarna. Världens lipsill. Älskade alla galna danser och att jag och john shottade när klockan var över ett. Kan säga att jag inte var vid liv vid den tidpunkten, haha. Sov nästan på borden. Summerar helgen som awesome!!

Nu väntar en filmkväll med f och olivia. Mysigt att träffa tjejerna igen!


JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0