måndagsklubben

Hej på er!

Var så nära att skriva godmorgon eftersom det var inte längesen jag gick upp. Men nej, klockan är ju fasen ett!
Jag och mitt hemsläp fjorden gick till NGs och köpte frukost. Så vi började dagen med en superfrullis!
Båda en aningen sletna efter gårdagen. Men hade jävligt roligt må jag säg! Först var jag alvina, em och giza hos snöggingen emma. Tiden sprang iväg och det var dags att gå. Kvällen blev inte sämre heller.

Det fightades med gymor, hälldes drinkar över idioter, fimpade fiender, köpte nattamat vilket slutade i total katastrof. Emelie beställde en hel gurka för 15 spänn, vilket inte bossen gillade. Vi beställde sås - kom hem utan. Jag beställde kyckling och fick en otrolig äcklig kebab. Jävla sumpställe. och för att inte glömma bästa jörgen som körde oss hem. Men det bästa av allt var att vi skrattade oss igenom kvällen ;)

Ska njuta av min sista lediga dag denna veckan med fröken angsman som kommer hit! Så måste ta tag i dammsugaren. "lav ya"



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0