pictures of the week

Hallååå!

Whaats up friends? Jag ljuger inte när jag säger att ni är så förbannat tysta här. Mycket roligare när någon skriver något :) Så skärp till er!

Jag iallafall kom precis hem från en kvällvisit i stan. Glass och shopping var det som gällde! Hittade en underbart fin liten klänning från VILA. Blommig ofcourse! Kunde inte bli någonting annat när man läntar efter värmen.
Känner att min garderob skriker svart och behöver något i färg. Jobbat 10 h idag och igår så kände att jag var värd det... igen....  (men det funkar ju)

Som ni vet är nu iphonen min bästa vän så lägger upp lite bilder sen veckan. Har inte hunnit uppdatera om allt.


var hos mina föräldrar och åt chineeese!


något sliskigt


ikea med baby (mat överallt, säg inget)


drack peaches med min peachy girl


mmmmm åt alkoliserade frukter med therese




fikade med girls


lekte snygg


andra pillade på sig själva




fjorden mitt i natten...


kebabtallrik med extra gurka

'
ströget med plutten ( nyinköpt linne so fab! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0