daddy in pink

Haj på er,

Kom precis hem från racet. Drog med f idag, helt otroligt att jag lyckades. Tror vi lätt hade roligast på placet!
Eftersom f är singel så är det ett paradis med män av olika slag. En speciell som går under namnet Daddy in pink with high heels eller the man in mustasch and flip flips. So hett! Skrattar när jag tänker på han.

Annars idag då? Började dagen med brakfrukost med erik och anna, hans sis som var nattagäst hos oss. Sen slocknade jag snabbt i sängen. Svårt i ens favoritfamn... sen har jag slitit på jobbet i ett antal timmar. Fy farao vilka ruscher! Men grymt jobb! Idag var jag på topp och hade rätt inställning ;) Imorgon är det dags igen, tror inte det kommer bli lugnare på vårt rikes dag. weehoo då blir det extra cash i plonkan. Det gillar vi!

Gårdagen har jag inga kommentare om. Booring to max. Men vissa andra hade kul i sänghalmen ;)







min busfis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0