Daniel Adams Ray

Hej gosingar,

Kom precis hem från en underbar pw med jonna. Nu börjar vädret visa sida bra sidor igen, lovely!
fick hämtat ut en väst med som jag beställde för ca. ett halvår sen. Snabba leveranser snackar vi om! Hoppas den är värd väntan. Hade glömt av att jag hade beställt den. Är mer sugen på att hämta ut mitt andra paket som ligger och väntar på mig. Som jag längtat!! Har sjukt höga förväntningar nu  :) Får springa dit imorgon!

Ska sitta och vänta på babys leverans som ska knacka på dörren nu. Så får spendera två h att vänta på en nisse som inte kan leverera det till hans jobb. Jaja, så ska ta fram teoriboken nu. Ska bara blåsa av dammet på den ha ha. Börjar bli pinsamt nu. Alla småttingar har körtkort utom jag....

Min sista jobbdag på M igår då. Känns skönt men kommer sakna tempot om jag ska vara ärlig och självklart alla arbetskamrater. Det är lite tråkigt. Men kommer komma och äta paj kan jag lova ;)
Efter jobbet stack jag hem och bytte om snabbt sen vidare till Grappa där brudarna redan var samlade! Firade med ett glas vitt och kaffedrink! Pluspoäng. Runt elva-tiden var det konsert på torget. Förvånadsvärt bra. 






Sötast luie!






Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, hur gick det med "jag klipper bort dig från kortet" hahah glöm att jsg kommer läggs upp fina kort på dig i frsmtiden

2011-06-16 @ 20:41:09
URL: http://simoneannapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vilken är ful på dig? du sa ju själv till dessa bilderna att dom var fula, skulle inte lägga upp en bild på dig medveten, om jag tycker den var ful. men okej är de hämd som gäller så dagis nivå

2011-06-17 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0