paggan dag två

Hej friends!

Är nog rätt ensam om att sitta hemma denna tiden. Men gör en snabb update ändå!
Student i varberg då. Sjukt härlig känsla man får att gå genom stan, fast det är både positivt och negativt. Saknar det. Men det är just bara one-in-a-life-time-moment.

Så idag har jag och f har spenderat dagen med morgonträning sen stan. Blev lunch på pagani idag med. 2 dagar i rad. Men det har vi gjort oss förtjänta av tycker jag.

Igår var det lite andra gymor med olle, ido, jenny och julia. Nu sitter de och gör goa drinkar hos fröken wannberg och jag och fiona ska jobba dagen till ära. Känns tråkigt! Men ska försöka dra till fröken berglund ikväll om jag hinner! Jobbar ju min nästsista dag idag. Blandade känslor.

Har köpt dos stundentpressentos idag. Hoppas dom blir glada :)
Men nu ska jag lägga mig i soffan en stund.

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0