virkat


Sött och romantisk. Efterlängtat paket kom igår. För mig att jag beställde en mer krämvit färg, men denna funkar fint också! Hade nog lite vin i kroppen när jag klickade hem denna också, haha.

Försov mig till träningen idag. Passet börjar 08.15 och hade ställt klockan fel utan min vetskap. Kom till gymmet
- "Flowin"  - "Det började för en kvart sen" Shit vad paff jag blev när jag kom på att klockan faktiskt var halv nio. Men blev gym och powerstep istället. Har precis fått i mig gröt m jordgubbar och äpple! Ska ta tag i teorin lite nu och göra några tester. Ska fan klara detta! Sen är planerna att träffa fröken odenius och hämta ut mitt paket ♥

Igår var det grillning hemma hos oss med emelie o gabbe. Tack för det, så mysigt! Och jag knäcker den rötnaste kommentaren. Gabbe berätta att han hade en tvilling. Och jag säger.... "hur gammal är han då?" Hahaha.
Jag tänkte ärligt talat inte på det. Blond och dum som man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0