vitt och virkat

Godmorgon!

Idag vaknade jag tidigt för att träna med f igen. 2 fredagar i rad har jag gått upp innan åtta för att träna, det är är värt att hyllas alltså. Hade ingen tid att träna på dagen så fick bli på morgonen, bäst resultat då.

Nu har jag ett problem. Jag har gått runt och testat en underbar klänning som jag köpte i london. Det är en virkad klänning, dvs att man ser allting om man inte har ett linne under. Dock ser det konstigt ut med ett linne men om man nu ska ha det så upptäckte jag nu att det åker upp så man ser rompen ändå. Inte så snyggt kanske om man är ute, haha. Funderar på cykelbyxor, men hur snyggt är det? Så nu funderar jag på ett par mammy trosor?  Den är såå fin och vill verkligen använda den. Vad tycker ni?





Kommentarer
Postat av: Angi

jag hade nog kört på en sån där vit kort tubtops sak som gina har och antingen ett par slimmade "midjehöga shorts" under (så inte alla veck syns) eller hmmm slimmad kjol eller nåt :Ö)

2011-06-10 @ 15:10:32
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: Anna

En vit tubklänning eller fodralklänning? :)

2011-06-10 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0