wine and wine

Godmorgon!

Gårdagen var awesome. Kan inte bli annat när nästan hela gymgänget var samlat på CnB. (Saknade 2 st)
Så underbart att ha er nära. Vet inte hur många gånger vi skrattar varje gång vi ses. Men riktigt kul att alla gyms var 2gether.

På tal om något annat så tror jag det har blivit något fel på mig. Har så svårt att gå upp nu förtiden. Sover till halv 11 och fortfarande är jag så oerhört trött. Jag som alltid går upp åtta, halv nio utan problem. Skärpning! Men skadar nog inte nu eftersom solen ligger nere....

Ska strax till friskvågen för lite gym och easy line med bästis! Så bjuder er på fina bilder sen gårdagen.
PUSS












Kommentarer
Postat av: alexandra

haha fan vilken ugly bild på mig!

2011-06-10 @ 10:56:44
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0