baby chloé

Hej!

Precis fikat med min älskling. Skulle vara en duktig flickvän och förbereda semlor och kaffe när han kom hem från jobbet. Det roliga är när han öppnar dörren så står han där själv med en semla, haha sötnos.
Men mina var nog godare, inte lika mycket grädde än färdigköpta.. :)

Fick träffat mina tjejer idag. Först mötte jag upp ida och gjorde lite ärenden sen blev den en god lunch på Ströget. Efter ett tag kom S, och sedan traskade C in med sin lilla baby C. So cutiee. Jag blev extra mamman idag ;)
Gled på stan med barnvagn och hela kalaset, fick ha världens sötaste o gosigaste tjej i min famn. Underbart!!
Helt otroligt att en sån liten sak kan vara så vacker att man inte vill släppa blicken, det bästa är ju att hon varken gnäller eller gråter. Vilket barn alltså!







den söta prinsessan...











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0