beautiful weather

hey sunshines,

beautiful weather, i like!! Hur mår ni? Förstår inte hur mitt humör totalförvandlas.
När solen ligger framme och det är ljust ute så blir jag pigg, glad osv. Det känns helt sjukt. När det mörkt på morgonen är jag riktigt risig. Trött, sleten, seg, vill liksom bara ligga under täcket hela dagen och aldrig gå utanför dörren. Känner mig som en helt annan människa nu, haha.

Har iallafall varit uppe sen åtta och kikat The Voice, gjort ris till matlådan, frulle, kaffe och allt det där.
Jobbet kallar om en timma. Skönt att ha haft 2 lediga dagar denna veckan. Så det ska vara. Kan behövas ibland, men nu ser det ut och bli jobb några veckor i streck. hihi.

Hoppas ni får en bra dag bejbssss


Lördagens underbara frukost. Sånna ska vi ha varje lördag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0