boxboxboxbox

Ville bara slänga iväg ett litet nattinlägg. Hoppas ni haft en bra kväll :)
jag är iallafall sjukt trött efter dagens träningspass. Boxning med caroline stod på schemat. Jobbigare än någonsin, men för kul. Man känner ju att jag varit sjuk, men börjar komma nu... haha

Ikväll har jag faktiskt gett mig på färgning av bryn och ögonbryn.. blev inte så illa som jag trodde! Syns inte så mycket, tog hellre för lite tid än för mycket. Så ska nog göra det igen imorgon.

Min onsdag är redan planerat sen långt tillbaks. Easy line nio noll noll, övningsköra, jobbpass på M och avslut på C&B. Ser fram emot det.

Åh, sängen ropar på mig. Ska bli så skönt att lägga sig, jag är rätt död.


Linne från Zara, köpt i Milano. Love it. Classyy

Kommentarer
Postat av: Jakobnatasha

Great site

2011-11-29 @ 16:54:27
URL: http://jakobnatasha.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0