FRIDAJJ

Hey bloggen!

Hur mår ni idag? Har precis klivit ur duschen efter ett träningspass på friskvågen. Känns bra att redan tränat och nu har man hela dagen framför sig. Blandannat jobb på C!

Igår efter jobbet inväntade jag fröken andersson och dissa träningen för G-kås. Vi hämtade upp Björn på vägen sen raka vägen mot ullared. (Ska inte säga att vägen är rak. Mår illa VARJE gång)

Snacka om att vi fick fyndat alltså. Jag för andra gången. Blev inte så mycket men ändå rök femhundringen. Hur fan?! En jättefin lampa som nu pryder fönstret, några tavlor och lite hemprylar faktiskt. Blir inte roligare än så ;) Mysigt att jag och em har precis samma smak och stil och köper/tänker likadant. Cutie!

När jag kom hem så var gänget samlat i soffan för film, vet inte vad filmen heter och så missade jag början. Men det var väl rätt bra ändå. Killfilm men helt okej för min smak :)

Nu ska jag äta min gröt innan den kallnar. Ciao!


Kommentarer
Postat av: fröken andersson

vi är som gjorda för att gå och shoppa med varandra ;)

2011-03-16 @ 22:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0