Ledig tisdag

Idag är våren här! och jag hoppas den är här för att stanna denna gång :) Wonderful är min känsla just nu.
Nu mår jag bra. Vart uppe och trallat rätt tidigt trots min ledighet. Just nu går vernoica maggio - jag kommer på repit. Tur att baby inte är hemma (: Han hade fått damp. Inget stort fan av den låten.

Hann faktiskt med rätt mycket igår efter träningen. Färgade fransar och bryn igen, tvättade badrummet, diskade.. Så skönt att slippa det idag! Fast finns alltid något att städa, jag hittar alltid något nytt ju..
Försökte ta ett kort hur mina fransar och bryn blev, men man ser inte jättebra :)

Nu är det dags att slänga på sig lite make och dra till fröken friberg som ska klippa mig. Sen ska vi träffa hanna på paggan och luncha. Ska hinna med att övningsköra, åka till EM, träffa freya och lite annat också! Får se hur det går.. Synd att dagarna inte var lite längre. Snart så, då blir det inte mörkt förrän elva. Det är sommar de..

Puss sötnosar



Har som sagt inget smink på bilden och så mörka är mina bryn och fransar nu. Bilden är ganska ljus nu också för den fina solen så det är lite mörkare i verkligheten tror jag


Nytt lack som jag skrev om häromdagen. Valde dock en militärgrön färg under, så man ser inte jätte bra att det är sprucket..

Kommentarer
Postat av: angi

Sjjjuukkt fin bild på dig Olliv . EN stjärna!

2011-03-22 @ 20:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0