lite cheers på det!

Efter många om och men så kom jag till cheers ändå. Lite senare än alla andra men iallafall ;)
först hade jag bestämt mig för att stanna hemma sen ändrade jag mig. Men sarah fick ner mig tillslut, hihi.
Men det blev en trevlig stund på CnB :)

Känner mig dock fortfarande inte 100. Min hosta är inte så mysig. Får verkligen inte bli sjuk. Min ekonomi tillåter det inte!! Så kurera mig ikväll efter jobbet och sen har jag en ledig dag imorgon! Blir soffhäng på det.

Nu ska jag cykla till donken för inte ens två timmars jobb sen vidare till C. Får hoppas jag överlever detta ;)
gillar dock inte att det regnar, det försämrar det hela lite...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0