loveyams


Suttit på balkongen med solen i ansiktet och njutit av mina och fröken angsmans nygjorda loveyams! Mitt ord för kärleksmums ;) gulligt va? Mycket väl godkända tycker jag! Trots ett litet misstag med glasyren som "skar sig" Hahaha.

Gick upp åtta idag och åkte till trafikskolan med bettie för plugg i 2 h. Så skönt att redan ha pluggat och övningskört idag så nu har jag haft gott om tid att njuta på min lediga dag.. sen blir det hela helgen igen!
Vi ska faktiskt åka och handla ihop snart. Mysigt när man är 2!  Speciellt när man är tjej.. Visst är det ganska kul att handla? hihi









Äntligen kan man sitta på balkongen och njuta! :)





Kommentarer
Postat av: fio

kanske kan man sitta ute, men med feeeeeeeta jackorna ser jag ;) kom till london så ska du få se på riktig vår unga dam

2011-03-24 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0