Måndag igen,

Hej!

Redan måndag igen då.. Har märkt att det spelar ju ingen roll för mig att det blir helg, för jag får ju aldrig vila på helgen ändå. Inte ofta jag är ledig lördag, söndag inte.
Har precis varit och fikat med min vän alvina! Skulle även ta en tripp till L home eller vad det hette. Men så hade dom stängt, såå typiskt. Hört att det ska vara fina saker där ute, någon som varit där?

Sitter och väntar på papi nu, vi ska ut och övningsköra. Det var på tiden. Satt och gjorde ett test innan också, ska göra ett ikväll med. Så jag känner mig rätt duktig nu fast det inte gick superbra.

Ni får roa er med bilder från i fredags











finaste bilden på oss, love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0