muffin'

hej allihopa!

Fin söndag 2day. Hoppas snön försvinner föralltid nu.
Jag, bejb, Gobbi och P kom hem från promenad runt fästningen och lunch på stan. Väldigt gott!
Hur skönt som helst att inte vara bakis, trodde dessvärre att jag skulle må sämst idag och ligga och uggla i sängen. Men jag mår toppen. Så nu har jag precis gjort en plåt med muffins. Fast det blev bara 10 st när det stod 16 på receptet. Sämst. Kladdkakemuffins it is!

Så nu ska jag snart sätta på kaffe och sen ha lite fika. Sounds like oldies.
Gårdagen var hur mysig som helst hos fröken fritzon. Mysförfest med underbart god plockmat, tårta etc. Mysiga människor också. Hade skitkul! Hängde mest med Amanda hela kvällen, 2 good! Två utgångar denna helg! Fredagen toppar nog en av mina värsta utekvällar. Stort barnkalas på Oscars! Ett stort skämt faktiskt....



min favoritkarin platsar bäst hemma hos mig























Sista bilden är det ingen mindre än anna wannberg!! HEMMA HON MED

Så, tack alla ni som gjorde kvällen så bra!! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0