Shit vad tiden rinner iväg...

Shit vad tiden rinner iväg! Redan elva och mina pluggplaner har förvandlats till jobb ala dos!
Haft möte nu på morgonen med min boss. Sen hade jag planer på att sitta på trafikskolan och mala frågor.
Men det är så uteslutet nu. Ställer självklart upp med min arbetskraft och packar lite hamburgare ;) hihi
Imorgon då jävlar.. då ska jag sitta fastklistrad framför datorn.

Vet inte om det blir så mycket bloggande idag. Ikväll blir det quiz som vanligt på onsdagar! Får se om jag har lika tur denna gången. Hoppas på vinst ;) ännu en biobiljett hade inte varit fel.

Kissss


Bild från förra onsdagen. Med min kloring.... älska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0