haircut

Fyfan vilket pass! jag är helt slut ärligt talat. Orkar inte ens lyfta ett finger. Mat orkade jag heller inte laga... Då är det illa alltså. I'm d to the e to the a to the d

Fick också hunnit med alla mina planer idag. Varit en ganska bizzy day! Vid lunchtid åkte jag till Em och fixade mitt hår. Nyklippt! Härlig känsla. Mina sletna toppar är nu gone!! :) 5-7 cm blev det. Men det är fortfarande låångt haha.
Sen gick vi ner till stan och mötte upp hanny på paggan för en ceasarsallad. Mums! Fick träffa vasi en liten stund, välkommen hem darling! Som jag saknat dig. Snart är alla mina älsklingar hemma igen. Där dom ska vara.

Sen åkte jag och min far till Em och köpte en byrålåda. Haha låter kul. jag som ville ha den idag... booh men den kommer i slutet på veckan. Bra det! Mötte upp darling för en snabb visit på M. En paj skadar aldrig ;) (var jag tvungen smaka den från början) dagen slutade inte där..... sen kaffe på EH med freya.. Så har utnyttjat min lediga dag till fullo kan man säg.

Imorgon väntar easy line med S. Nio noll noll. Fyfan. Jag vill sova. Sen ska jag faktiskt hem och träffa mina päron.. Var ett tag sen jag såg mami nu!




hejdååå håret! :(









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0