gliiiiiiiiiiiiiiiiider me våålvån


Godkvällis bloggis!

Kom precis hem från en sväng med fjordebring och några andra flickor. Fröken har precis fått körkort så blev en tur! Bla. till 2-ååker med volym på max. Du är så söt, fjord. Grattis igen :)
Jag som skulle göra fiskgratäng idag så blev det snabbmat istället!! men kunde verkligen inte vänta. hade inte ätit på hela dagen, sen åtta på morgonen, så min mage värkte så in i. Den har inte slutat än. Fyfan.

Måste berätta dagens händelse. När jag och alvis skulle åkt och handlat hade vi båda skrivit inköpslistor. Så när vi kommit fram säger jag "Faaaan, jag glömde listan" a: du kommer väl ihåg ändå... efter ett tag säger hon igen "jag har glömt min med" då brister vi båda ut i skratt. Så jävla kul, vi åker och handlar så har ingen utav oss med oss lappen. Blondiner alltså ;)

Jaha.. annars har jag o älskling kämpat med att få ihop en byrå.. Jag som trodde man fick den färdigmonterad. jag lyckades iaf bygga ihop lådorna så fick erik göra resten. Det är en mansgöra helt enkelt. Passar inte för oss tjejer.
Nu är den på sin plats och hallen börjar bli riktigt fin :) Imorgon kommer vårat fina träd upp!!! like

Gårdagen i bilder











bjuder på den näst sista!! ;)

Kommentarer
Postat av: linns beautybox

ibland har nöden ingen lag. som att jag skulle steka rotfrukter och vara nyttig, blev snabba nudlar att äta till lunch. hann inget annat! :P

2011-03-24 @ 22:38:47
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: BESIANA MAVRAJ

Sjuka ringen! vart har du köpt den? :D

2011-03-27 @ 21:47:40
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0