This Time


Fan jag är sämst
. jag hyllar mig inte själv när det gäller att blogga. jag är inte så aktiv här känner jag!
ska försöka förbättra mig. Men känner att tiden räcker inte till när man jobbar, tränar, övningskör med mera. Men ska tvinga mig själv!

Så längesen jag bloggade så jag har glömt av hur man gör alltså, ha ha ha. Dagarna har verkliegn rusat förbi. Har inte hunnit göra någonting. Som jag berättade så fick jag hoppa in och jobba mån-onsdag som skulle varit mina lediga dagar. Så skönt med extra knäck så att säga ;) i tisdags kollade jag, e och gabbe på The tourist. Riktigt bra film! Jag satt som klistrad och skrek tyst när de andra pratade.. haha. Då tycker jag något är bra :) Händer sällan.
men som sagt nu vet man handlingen så det är svårt att se den fler än en gång. 2 bad!

Onsdag avverkade jag en körlektion. Sen mötte jag upp min finaste vän alvina för shopping och lunch.
Kom hem med lite blandade saker.. Hårband, SJUKT snygg jacka (kommer bli min favorit i vår) solbrillor och lite annat. Sen direkt till jobbet och stängning. Ny arbetskamrat har jag också, hon verkar toppen :) Hur go som helst!
Kvällen blev det popquiz som e höll i. Gott gäng och skitkul hade jag. Beställde in en stor pommetallrik (Åt seriöst 2 stycken) skrattade så jag fick ont i kinderna och hade bara väldigt trevligt!

Torsdag träning jobb och gekås. efterlängtat med behöver-ha-shopping på gekås. Fick köpt med mig en del kan jag säg =) sen världens godaste korv i korvmojjen utanför. Kunde inte blitt bättre ;)

nu börjar jag komma ifatt. Igår var det donkenwork all day och efter blev det thaimat med Emma. Blev sur att dem bytat ägare på Suwannas. Mitt favoritplace. Inte alls lika gott. Sen spelade vi Just dance på Wii och Wii fit. Föör kul säger jag bara. Någon som spelat det? Nu ska jag blåsa håret och sen ska jag ut och köra på vägarna! Hoppas ni inte möter mig ;)

Nej nu låter jag bilderna tala






puta puta, fjortis ;)








Söta malin!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0