28 timmar

Hej darlings!

Sorry för dålig uppdatering men är inne på min 28 timmars jobb helg. Det är inte så illa tycker jag!
Idag har jag dock bara 3,5 h på jobbet så det känns underbart. Om jag ska vara ärlig så hade jag gärna varit ledig. Borde inte söndag vara en LEDIG dag för alla? men men jag blir glad när jag får lönespecen som jag kommer få från typ 5 olika jobb ha ha. Ni kommer få veta vart jag ska ta vägen i sommar, promise! Men väntar lite till tills allt är klart. Kommer bli en slitsam men rolig sommar det vill jag lova! Pengarna kommer trilla in :)

Annars då? Snacka om att varberg är fullt med okända. Igår var jag helt själv på C. Fick nästa panik och ångest att jag inte kunde dela på mig. Så länge jag jobbat där har det inte varit så mycket folk när jag stått helt ensam.
På tal om det så var det min sista dag på C igår, känns supertråkigt! Kommer sakna er såklart. All lycka till er!

Kvällen spenderades med f på jobbet. Så kul vi hade. Frammåt ett tiden blev båda lite trötta så skrattade åt nästan allting. Haha, jag älskar dig så!!

Nu har jag ätit en supergod frukost. Färska frallor med ost och marmelad och lite annat! I looove...
Så nu blir det bus med älskling!


Denna är klockren - Djävulen och ängeln

Kommentarer
Postat av: fiony

LOVE U! <3

2011-05-15 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0