åkulla bokskogar

(Gårdagens inlägg, som inte kom upp)

Hallå!

Haft fullt på idag! Vaknade sådär pigg men fick sovit ordentligt dock blev jag väckt av telefonen. Men det var väl lika bra annars hade man sovit bort hela dagen.
Älskling hade planerat en överraskning så jag fick välja mellan träd eller sten. jag valde träd. Han tog mig till Åkulla så gick vi en lång vårpromenad på en halvmil bland alla fina bokar ;) efteråt blev vi så trötta så vi tog varsinn kall dricka och satte oss på bryggan och bara slappade. Det kallar jag njutning! Så härligt, solen har stekt på mina vita ben idag kan jag säga.

När vi var klara så svängde vi om gekås för lite små inköp. Såå typiskt när vi gått och handlat i någon timme så ställer vi oss ifrån korgen, lämnar den i 10 minuter, så är den borta. Så vi fick gå och handla om allt igen. Riktigt retligt! Så glömde jag plocka med mig spännen... som jag behövde. Jaja, blev mest onödigt som vanligt =)
En elgrill köpte vi med, så ikväll har vi invigd den och käkat grillat! ?

Nu ikväll kom patrik och hämtade oss och så åkte pojkarna ut och körde gokart! Sen glass på tre toppar
haft riktiga sommar feelings idag! haft en helt underbar dag! tack älskling för allt









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0