cool down, girl

It feels amazing! Hur skönt som helt att få lugn och ro en lördag. Mina lördagar brukar för det mesta vara lika med s t r e s s. Men idag har det ordet inte existerat. Så skönt att få känna lugnet och hur tyst det är. Det är bara klockan som tickar. Det är helt obeskrivligt, känns som en stor klump i magen har försvunnit för en dag. Men sen börjar verkligheten igen. Jag håller ut, det gör jag. Men på sista tiden har jag inte varit rättvis mot mig själv. Jag hatälskar att jag har hundra saker på gång eller något som måste göras. I mitt liv existerar inte ordet lugn, ledig eller ensamhet. Jag hatar att vara ensam. Men just idag, så känns det så jävla bra.  Min kropp behöver också vila. Hur svårt kan det vara för mig att förstå?

Så idag har jag soffan varit min bästa vän! Baby har varit i helsingborg på bilträff så har passat på att ha lite desperate maraton. Han var hemma några timmar så låg vi i soffan och myste tills han skulle iväg igen! Så nu ska jag nog fortsätta med det. Imorgon är det jobb 11-16. Hoppas på fint väder. Långpromenad, honey?

Bjuder er på denna goingen! Den går på repit nu, f.

försök inte sjunga med, haha. Går lite väl snabbt där, störande!

Kommentarer
Postat av: fiona

hahah du är sötast!

2011-05-29 @ 16:56:41
Postat av: olivia

Kommer lyssna sönder den ;)

2011-05-29 @ 17:21:12
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0