f



hej bloggen!

Vad hittar ni på idag?
Sitter här med f och ska strax ner till stan och käka lunch! Var på gymmet och körde core och gym med frida. Så trött jag är nu alltså, och senare ikväll kommer jag använda mina armar som aldrig förr ;) Vissa vet ju vad jag syftar på.. men håller det hemligt ett litet tag till. Så får vi se vad mitt beslut blir!

Hoppas ni får en bra dag i detta underbara väder! eftersom jag inte kan sola idag så får ni gärna sola åt mig ;)
naaaaaaaaaaaat! Och ni som inte har något planeart ikväll så tycker jag ni ska quizza på Cheers ikväll!
ryktas om en bra quiz..  Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: frida roos

kul att jag fick lite sällskap på gymmet vännen, säg till nästa gång du tänkt gymma så får vi hoppas jag kan samtidigt :) hoppas du får en bra helg nu så kanske vi ses ! puss

2011-05-06 @ 13:50:11
URL: http://nothingbutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0