Grillkväll med fröken sohlin

Godkväll darlings!

Vad har ni haft för er ikväll? Efter jobbet mötte jag upp alex så gick vi och köpte lite grillfood! Fick med mig en fet kasse för över 300 spänn! Otippat...... Nej men mat behöver man om man ska överleva :)
Mysigt hade vi iallafall! satt bara och pratade på balkongen! Så härligt att man kan sitta ute sådär. Då lever man alltså ;) Efter någon timme gick vi in för det blev kyligt och satte på kaffe istället!

Sen har jag stått och lagat enchiladas med. Så rolig är jag, men illa tvungen. Synd att man inte hade någon som gjorde allt sånt åt en mat-städa-diska osv. Eller bara att man kunde göra mat en gång i veckan. Tycker det är skitkul, men hade gärna legat och slappat i soffan jag med! Hinner aldrig det ju =( Tack iallafall för mat-tipset tess! ska bli spännande o se hur det smakar.

Tack för ikväll alex!! Förresten så har jag och älskling bokat resa till London! redan nästa vecka.
Längtar såå ♥









inte så bränd ha ha


Kommentarer
Postat av: alexandra

men din lilla gris! haha du skulle ju inte lägga ut den fuling bilden ;) haha ysch..



men mysigt hade vi, tack <3

2011-05-10 @ 09:01:48
URL: http://alexandrasohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0