Grooveshark



Hej på er!

Har ni sovit gott? Det har iallafall jag. Vaknade upp utvilad och taggad för jobb! Det blir faktiskt provjobb på 2 ställen idag! Ska bli riktigt kul och se vilket jag tycker är roligast. Finns ju både för och nackdelar med båda jobben. Men som tur är behöver jag inte bestämma mig idag ;)

Här är ett litet tips; De flesta som använder Spotify vet nu att det kostar pengar och man inte kan lyssna med än x antal timmar per månad samt lyssna endast 5 ggr på en låt. Så jag vill rekommendera Grooveshark för dem som inte vill betala! Förstår dock inte hela programmet än, men finns oftast alla låtar och helt kostnadsfritt.
Så testa :) Eller är det någon som använder det redan?

Nu ska jag sminka mig, hoppas ni får en bra dag! Min lär sluta väääldigt sent inatt, haha!
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

jag använder det, super nöjd! :D

2011-05-15 @ 13:59:49
URL: http://fraajda87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0