Hallå tisdag!

God morgon!

Hur mår ni idag? Själv är jag saaatans mätt efter frukosten. Gröt med äpple, hallon/blåbär och vindruvor (Plus alla frön och nötter) Matkoma next!

Lunchen igår var mysig. Slutade med att vi kolla barnkläder på HM till Emmson lilla kid! Jag och fjorden har samma "stil" när det gäller sånt. Om man inte vet könet ska man ju köpa neutrala kläder och vi konstaterade att grönt var en manlig färg och att det inte passade... men modern ville så gärna ha det ändå.. jag gick tidigare så vet inte vad det blev till slut. Hoppa det blev något som vi pekade ut ;) Så sjukt söta barn kläder det finns alltså, lust att bara köpa och kolla på :) hihi

Nu ska jag göra iordning mig efter träningen och sen dax för jobb! Puss


fjordis o moder natur



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0