hard working woman

Like i said. Mitt liv är inte intressant för 5 öre just nu! i kalendern står det bara jobb med stora bokstäver.
Gillar mina kommande löner! Men ska inte ropa hej som jag brukar. Brukar inte bli så värst kul i slutändan ändå. How come?

Hurrar iallafall för första träningspasset för veckan! Boxning med Betti. Men till en annan sak... När jag kom till jobbet idag så fick jag i uppdrag att montera en ingångsportal. (Det är typ en spaljé med tak kan man säga, som står framför en ingång) "Det fixar du säger han och flinar"
jag tänkte att nu kommer jag skämmas och undra vad de tror om mig när jag inte kan följa en ritning. Men vet ni?
Klarade det utan problem! Gjorde inget fel... eller okej, satte en sak på fel håll men det var jätte enkelt att ändra. Så det räknas inte. Jag är stolt över mig själv! Jag har så dåligt tålamod när det gäller att montera saker. Och jag tror inte på mig själv. Borde nog göra det för jag är GRYM. Så andra gången jag monterade en sak i mitt liv. Haha.
alltid haft stora starka män i min omgivning som gjort det åt mig ;)

Efter träningen kommer f hit. Måste kramas och byta lite ord. Har inte pratat riktigt sen London!
Förresten, vad har ni gjort idag?

PUSS


Snygg kontrast med läppstiftet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0