Kommer vi dö?

Hej på er!

Mår ni bra? jag är lite sådär skakig när jag kollade på detta klippet nedan. Jag som tror på både andlighet, spöken osv tror verkligen på detta när jag ser det. Hoppas innerligt att den gubben bara är gammal och snackar i nattmössan ;) Men det är rätt obehagligt eftersom han verkar så himla säker på hans teori. Går jag under så fine, då är jag iallafall i london med syster och älskling. Så vi dör tillsammans ♥

Visserligen har det sagts så flera gånger innan och världen har inte gått under. Vi får ju se. Händer det så händer det. Då är det meningen att det ska hända. Nu kan jag inte sluta tänka på det. Vad är era tankar kring detta? Nu ska försöka släppa tanken och mysa med fröken odenius!


Kommentarer
Postat av: fiona

tönterier!

2011-05-18 @ 23:35:38
Postat av: daugaard

super fina byxor! =) sånna vill ja med ha =) hihi saknar dig fröken olivia =)

2011-05-19 @ 18:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0