london weekend

Hej puddings!

Nu är jag hemma igen! Och tillbaka här på bloggen. Resan var helt perfekt. Helst av allt hade jag velat stanna hela veckan, men har jobb att sköta här hemma. Ska jobba på H hela veckan och pass på M efteråt, så blir tufft. Men det klarar jag nog. Sen får man en ledig helg och förhoppningsvis fest med mina tjejer! Vad säger ni girls?

Vi var hemma hyffsat tidigt igår. Runt 11 snoret! Så vi fick hela dagen i varberg. Rätt sjukt att man befann sig i london och några timmar efter är man på hemmaplan igen! maise ;) hann också träffa födelsedagsbarnet glasell igår, hade med mig lite pressenter från London. Och kvällen avslutades med bio i en knökfull salong. Nya pirates! Lika bra som de andra såklart.

Bilder från resan kommer komma upp snart, vet dock inte hur trött jag blir efter jobbet idag. Redan avverkat 8 h men har 3 kvar, så får väl se.  Hoppas ni mår bra!

PUSS


Unnade oss ett glas vin innan flighten




haha, detta är så roligt. Alla släpade stora bagage, utom erik. Han var tomhänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0