min söndag

Hej!

Förlåt för dålig uppdatering men har njutit till fullo av min lediga dag! Vaknade utan några tendenser till huvudvärk.
Såå skönt! åt en frukost bestående av ägg, bacon, sallad, feta ost och finn crisp!
Sen var planerna solning hos mina föräldrar! Vi hade hopp om att bli lite bruna men upptäckte att vi var där förgäves och molnen vägrade försvinna. Så istället tog vi bilen och åkte på en oplanerat tripp till Kungsmässan för shopping!

Köpte faktiskt en helt awesome döskalle ring, ett fint armband, värmeskydd, orange läppstift.
Sen saker till hemmet som bricka, ungsform, sjuklåda och pizza slizer ;) Sounds intresting huh? Är iallafall helnöjd med dagens inköp!

När vi hade varberg i sikte åkte vi och plockade upp syster, jonathan och fiona och mötte upp patrik vid gokart banan. Vi brudar stod och hejjade medans de andra körde typ... tusen varv.. jag och fiona har bestämt oss att vi ska gå dit och öva sen slå deras rekord.. Haha undrar hur det kommer gå. Men försöka kan man.
slutade med grillning med familjen och hemmagjord glass! Underbart! Perfekt söndag. Mysigt när syster är hemma. Älskar att ha dig här.

Nu ska jag faktiskt lägga mig. jag ska till frissan tidigt imorgon!! woohoo! Äntligen fin i håret igen!

Dagens bilder. Tagna från toresson eftersom min kamera låg hemma! Så enjoy!
Ska sno några av sis sen.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0