Sommarens skotrend?




Godmorgon!

Jag och fröken Ryttare satt och pratade om vilka skor man ska ha i sommar.

Just nu finns det inget som är speciellt "inne" nu på den punkten tycker jag. Balerina, gladiator har ju funnits ett tag nu. Satt och funderade på detta nu för det blir ju varje var dag tycker jag :) Måste måste ut conversen ibland!

Dessa snyggingar hittade några snygga på Nelly iaf! Vad ska ni ha? Ge mig respons tack :)
Är lite sugen på ett par nya balleringa och de två längst upp på bilden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej :) Jag skulle satsa på färgglada/blockfärgade gladiatorskor och ballerinor. Kilklackar med träklack, repklack eller vävklack är också väldigt trendigt iår, samma sak med höga träskor, speciellt dem som är platå-träskor. Ganska svårburet/matchat dock.. /Jenny

2011-05-11 @ 11:37:35
Postat av: Fridis

Sötnos, du om någon skulle ju klä i ett par snygga träklackar :-) finns massa fina modeller på många ställen nu, utöver det är det lätt kilklacken man ska köra på..och allas våra älskade converse <3 haha. Kanske ses på gymmet imorgon! Puss

2011-05-11 @ 23:18:57
URL: http://nothingbutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0