06-05-11

Hej på er!


Hur mår ni idag so far? Jag mår toppen! Har precis käkat lunch med honey. Det bjöds på taccopaj, som är en utav mina favoriter! Så nu är jag mätt och belåten. Satte precis på kaffet så nu blir det en eftermiddagskopp, innan jag ska iväg till C för jobb. Sen har jag ett kortpass imorgon sen har jag helg jag med. Ledig söndag och måndag! men kan hända det blir jobb på måndag ändå, ser att jag har blivit schemalagd på samma dag på 2 ställen. Lite svårt att dela på mig.

Har så fruktansvärt träningsvärk sen jag var och gymmade. 2 dagar i rad till och med. Om ni inte visste så är inte gym min starkaste sida, passen är toatolly min grejj! det är bara så tråkigt tycker jag. Men ska försöka få lite mer muskler så jag går upp i vikt (: men inte av bara den anledningen såklart. Men enligt någon så har jag ju blivit "tjock" hahha sötan. Fick en liten chock när jag hört tvärt om av många personer. Kanske stämmer, mycket möjligt! Borde iallafall klappa mig på axeln för jag gick upp åtta och tränade! Det tycker jag är rätt hurtigt..

Hörs efter jobbet, love




Kommentarer
Postat av: fiona

om man inte är så smart som jag ( och fattar att erik är honey ) så tror man att du har käkat lunch med honung i !!!!

2011-05-06 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0