candle party

Morsning!

Kom precis hem från finaste alvina. Hon höll i lite ljusparty med Madde! Otroligt mysigt. Ni som inte vet så är det en värdinna som kommer hem till en och visar upp tusentals olika ljus i alla oändliga dofter och sorter. Luktade underbart!
Så bjuder man med nära och kära. Blir som en mysig liten tillställning. Vad passar inte bättre än lite doftljus som luktar christmas!!  Eftersom jag har sån beslutsångest tog jag de jag luktade på först. Blev klementin och nejlika och något som hette säsongens kryddor. Mums iallafall!  Bestämde mig att jag ska bjuda hit några på en sådan kväll, några som är intresserade? så kommentera  :)


Skönt att ÄNTLIGEN vara hemma iallafall. Halkan i halmstad hela dagen sen direkt till jobbet. Slängde i mig mackan halvståendes, haha! Men gick superbra, så lugnt som det var.  Men då har man checkat av halkisen på listan också. Gött känns det! hade dock klumpen i stupen hela tiden, kändes fail. Jaja!

Nu ska jag mysa med Bajb! Imorgon är det exakt en månad till Thailand. Lycka!



De två första bilderna är på vårat hotell. jag klagar inte? ;)

Kommentarer
Postat av: Jonna

i am i am i am i am

2011-11-05 @ 18:39:27
Postat av: Frida

Åh jag vill! Älskar ljus, borde inte köpa mer dock men det hade vart kul med ljusparty :-) fan va avis jag är på dig i Erik som byter kylan mot värmen och AoNangs fina stränder !!! Men det är ni så värda :-) hör av dig om det blir något ljusparty så ska jag kika mitt schema och sådär med så jag hinner! Pusss, måste oavsett ses snart <3

2011-11-06 @ 15:46:25
URL: http://nothingbutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0