guess on friday!

Ligger helt död i soffan med världens sprängande huvudvärk dagen till ära! Gött! Skulle spenderat kvällen med Giza och harrys. Salsa moves skulle det ju blitt! Men inte för mig!

Ska dra på en film senare, får se om jag lyckas hitta någon villig som vill ta hand om mig ikväll ;)

Förstår inte varför jag har fått tillbaka migränen. Hade alltid det när jag var yngre, och nu kommer den tillbaka betydligt oftare. Flera gånger i veckan. Trodde det skulle hjälpa med träning efter jobbet men tydligen inte. Någon som har något superbra tips mot huvudvärk? Angelica, jag tror du har något ;)

Något som gör mig glad är mitt nya Guess armband som jag fick på posten igår! Like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0