Love tuesdays!

U know why? För bästa serien visas på tv. Sista säsongen forever nu. Kommer känna en stor saknad till mina älskade tisdagsnights. Har ju börjat bli en tradition. Får leta någon ny serie med Eva Longria i, hon är så ofattbart vacker! Damn..

Ikväll har vi ätit lite kvällsplock med Nina&Rasmus. Mys. Men vi var det tråkigaste paret genom tiderna. Hade glömt att det var tisdag (Ja, ni förstår varför) och erik satt vid datorn. Så måste varit rätt booring att vara här. Men ni fick mat iallafall ;)  Har fått dille på juldumle med cinnamonbread. Sjukt goda. Vad hände med min nyttiga vecka? Gick käpp rätt.. alltså. Får börja i Thailand istället.


Såhär ser mitt schema ut imorgon



sen ska jag träffa denna fina bruden



sen så ska jag självklart


(jobba)


Kommentarer
Postat av: angi

Hihih SNyggeBild !! :) Wohoho!!!

Tack för nyssen !:)

2011-11-30 @ 12:33:50
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0